بهسازی و مناسب سازی زمین های روباز شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران از مرمت و بازسازی زمین چمن های مصنوعی خبر داد و گفت: به منظور حفظ سرانه‌های ورزشی منطقه ۴، زمین‌های چمن مصنوعی فرسوده محلات بیست گانه مرمت می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  تهران " مهدی پورشاسب" با بیان این مطلب گفت: در بازدید میدانی از محله‌ها ضمن بررسی وضعیت زمین‌های چمن مصنوعی نسبت به شناسایی زمین‌های معیوب و فرسوده اقدام و با اولویت‌بندی مرمت، بازسازی و تجهیز می شوند.
او با اشاره به اینکه برخی از زمین چمن های مصنوعی به دلایلی چون تغییرات آب و هوایی، نزولات جوی و البته سهل‌انگاری برخی شهروندان در نگهداری از اموال عمومی شهر، کارایی خود را از دست داده اند گفت:  به همین دلیل مرمت و بازسازی ۳ زمین چمن مصنوعی شیان به طول حدود  ۹۱۵ متر، میدان قرآن به طول حدود  ۱۱۸۰ متر و گلشن به طول حدود ۸۸۴ متر در دستور کارقرار گرفته است.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۴  افزود: در حال حاضر ۱۸ زمین چمن مصنوعی در بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی محله‌های بیست گانه شمال شرق تهران در اختیار شهروندان این منطقه قرار دارد.
پورشاسب در ادامه به اقدامات بازسازی ورزشگاه  ۲۲ بهمن جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: به منظور رفاه حال جانبازان و معلولان، مناسب سازی معابر اطراف این ورزشگاه به همراه بازسازی سالن بدنسازی و آیینه کاری به پایان رسیده است.

۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 5459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =