دومین جشنواره مدیریت پسماند برگزار می شود

دومین جشنواره مدیریت پسماند با مشارکت معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، نقاشی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، آثار حجمی، چیدمان، ویدئو آرت، پرفورمنس، عکاسی و طراحی پارچه و لباس از جمله بخش های دومین جشنواره مدیریت پسماند است.

این جشنواره با هدف "بالا بردن توجه و حساسیت جامعه به مقوله کم و کیف پسماند"، "ترغیب به ساماندهی و جداسازی پسماند از مبدا"، "تشویق سازمان‌های مردمی خیریه، در جهت بهره‌وری از پسماندهای قابل استفاده "و "طرح بیش از پیش موضوع بسیج امکانات برای بازیافت حداکثری از پسماند"، برای عموم برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند آثار خود را تا بیستم دی ماه ۹۹ به دبیرخانه جشنواره با مسیرهای ارتباطی ۰۹۱۲۲۲۶۱۵۲۷-۰۹۱۶۰۵۷۵۱۷۲ :whatsApp، Eitaa: @jpasmand، Soroush:@jpasmand ارسال نمایند و جهت ارتباط با دبیرخانه جشنواره از طریق:  farhangi.alzahra.ac.ir، Email: jpasmand۲@gmail.com، Insragram: jpasmand۲، Eitaa: @jpasmand، Soroush: jpasmand و شماره تماسهای : ۸۵۶۹۲۴۸۸- ۸۸۲۱۶۸۹۹ اقدام نمایند.

زمان برگزاری این جشنواره اسفند ماه ۹۹ در خیابان ونک، ده ونک، دانشگاه الزهرا(س) برگزار می شود.

۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =