پاسخگویی شهردار منطقه ۸به شهروندان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(۱۱۱)

شهردار و مدیران شهری منطقه ۸ با حضور در سامانه سامد (تلفن ۱۱۱)به صورت تلفنی پاسخگوی در خواست ها و مشکلات شهروندان بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸،مهناز استقامتی شهردار منطقه ۸با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد(۱۱۱)به سوالات ،مشکلات و در خواست های شهروندان پاسخ داد.

مهناز استقامتی گفت: در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه های مختلف به خصوص حوزه خدمات شهری و معماری و شهرسازی پرداختند که دستورات لازم برای رفع مشکلات شهروندان به معاونت های مربوطه انجام شد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت که به منظور رفع مشکلات شهروندان راه اندازی شده است وتسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی و ایجاد بستر برای تعامل آسان مردم و دولت از جمله اهداف اصلی راه اندزای سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به شمار می رود .

۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 5461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =