سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با هدف بررسی زیرساختهای لازم برای امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو به منطقه ۱۸ آمد و جزئیات این طرح مهم را مورد کنکاش قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، در جریان این بازدید میدانی که با همراهی سید محمد فیاض شهرداروتنی چنداز مدیران منطقه به انجام رسید ، ابتدا معاون معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در محل پیشنهادی مجتمع ایستگاهی بخش جنوبی خط ۳مترو حاضر و از نزدیک ظرفیتهای موجود و وضعیت اراضی پیرامونی را برای امتداد بخش جنوبی خط ۳ مترو به داخل بافت مسکونی این منطقه را بررسی کرد.

 بازدید از پردیس آموزشی و درمانی کودکان حکیم واقع در خیابان منصور عمرانی و امکان سنجی ایجاد ایستگاه جدید در مجاورت آن بخش دیگری از برنامه حضور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در این منطقه بود.

 بررسی موقعیت جغرافیائی میدان الغدیر برای ایجاد یک ایستگاه دیگر در بخش جنوبی خط ۳ مترو بخش پایانی برنامه بازدید معاون شهردار تهران از منطقه ۱۸ بود که تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

منطقه ۱۸ تهران در حال حاضر دارای دو ایستگاه آزادگان و نعمت آباد در بخش جنوبی خط ۳ مترو بوده که خط راه آهن تهران به اهواز مانع سهولت استفاده شهروندان شده و پس از بازدید اخیر آقای دکتر حناچی شهردار محترم تهران از محل احداث پردیس آموزشی و درمانی کودکان حکیم و دستور ایشان ، امکان سنجی برای امتداد بخش جنوبی این خط به داخل محدوده صورت گرفت.

۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 547

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =