۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 5503

لیست املاک منتشر شده دقیق نیست

هاشمی: نامزد نمی شوم

دولت هنوز بدهی حمل و نقل عمومی تهران را پرداخت نکرده است
هاشمی: نامزد نمی شوم

شهر: بهتر است شهرداری تلاش کند سهم دولت از حمل و نقل عمومیبر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا را هم برای بخش خصوصی در مترو و هم برای اتوبوسرانی از دولت تقاضا کند چرا که دولت هنوز سوبسیدهای قبلی را نیز پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرنگار شهر، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز -۲۹ مهر-شورای شهر گفت: شهرداری تهران برای وصول طلب ها گاهی نسبت به تخفیف اقدام می کند که مورد بحث قرار گرفت. با توجه به تورم تشخیص داده شد که لازم به تخفیف نیست. در مورد افزایش نرخ حمل و نقل نیز به این نتیجه رسیده شد که پول گرفتن از مردم مشکلی را حل نمی کند چون این افزایش با نیاز مالی تطابق ندارد و تنها ۲۵ درصد مشکل را حل می کند و بهتر است شهرداری تلاش کند این پول را بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا هم برای بخش خصوصی در مترو و هم برای اتوبوسرانی از دولت تقاضا کند چرا که دولت هنوز سوبسیدهای قبلی را پرداخت نکرده است.
هاشمی گفت: حتی به شوخی از شهرداری خواستیم که لحاف و تشک بیاندازند جلوی ریاست جمهوری و این پول را دریافت کنند. 
او در پاسخ به این سوال که آیا طرحی برای الزام شهرداری در این باره وجود دارد، گفت: بله شهرداری ملزم بوده است و دفعه اول نیست. فکر می کنم مشکل تعارفات است. باید مقامات را ببینند و به این سادگی که تنها گفته شود و نامه نگاری شود فایده ای ندارد. باید محکم تر برخورد شود. این موضوع همیشه وجود داشته و حتی زمانی که بنده در شهرداری بودم هر زمانی که می خواستیم بودجه ها را از دولت دریافت کنیم استنکاف می شده است. برای حل این مشکل نمایندگان مجلس و مقامات بالا را می دیدیم و نامه نگاری می کردیم. فشار می آوردیم تا پول را دریافت می کردیم. 
هاشمی درباره لیست ارائه شده از واگذاری املاک و اینکه شهرداری معتقد است لیست منتشر شده دقیق نیست و لیست دقیق در دست شورا است.

او در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات بعدی شورا شرکت می کند، گفت: خیر گفته ام که در انتخابات بعدی شورا شرکت نمی کنم.
هاشمی در این مورد که با این تفسیر آیا قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارد نیز گفت که خیر در انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت نمی کنم.

خبرنگار: اسد رجبی

۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 5503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =