تامین روشنایی پل های عابر پیاده منطقه ۴

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت:  از ابتدای فصل پاییز و تاریک شدن زود هنگام هوا ضمن نورپردازی، نظافت و شستشوی تجهیزات و امکانات شهری؛ رفع نواقص و مشکلات پل های عابر مکانیزه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت:  هرساله از ابتدای فصل پاییز و تاریکی زود هنگام هوا و به منظور افزایش رفاه و آسایش بیشتر شهروندان به خصوص افراد سالخورده، کودکان و بانوان در استفاده از پل های عابر مکانیزه و تردد در محل های نزدیک به این فضاها، رسیدگی به این پل ها با اولویت نقاط آسیب خیز در دستور کار قرار و اجرایی شد.
او ادامه داد: در این راستا رسیدگی به وضعیت نورپردازی، شستشو، پاکسازی، رنگ آمیزی پل ها و در روزهای کنونی کرونایی ضدعفونی پل های مکانیزه میدان رسالت، سیدخندان، مجیدیه، کرمان، سرسبز، شهید باقری و بوستان پلیس و... و. انجام می شود.
فرخی در خصوص رفع نواقص پل های عابر گفت: در این طرح موضوعی که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال انجام است، ضمن بازبینی پل های عابر مکانیزه و غیرمکانیزه در صورت داشتن معایب و مشکلات فنی رفع عیب و نقص می شود.
معاون خدمات شهری منطقه در پایان اظهار امیدواری کرد: امید است با اینگونه اقدامات مدیریت شهری، بر رضایت و رفاه هرچه بیشتر شهروندان افزوده شود.

۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: 5507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =