نهمین رکاب زنی شهردار منطقه ۹ در دور دوم پیمایش محلات

در دور دوم طرح "پیمایش محلات منطقه۹" که از ۱۷تیرماه شروع شده، تاکنون با استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل پاک، ۴۷ کیلومتر رکاب زده شده است.

به‌ گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، طرح پیمایش محلات از زمان حضور سید مصطفی موسوی شهردار منطقه با تقسیم محلات۸گانه به محدوده های تحت اختیار برای رصد و رفع کم و کاستی های محلات در امور نگهداشت شهر در حال برگزاریست.
به این منظور و با شروع دور دوم "طرح پیمایش محلات منطقه۹" تاکنون شهردار منطقه به همراه مدیران، نهمین بازدید میدانی را با استفاده از دوچرخه در حمایت از کمپین "سه شنبه های بدون خودرو" رکاب زدند.
در چهلمین پیمایش محلات در دور دوم، تاکنون ۱۹۵ کیلومتر معادل ۲۶۶۷ دقیقه بازدید صورت گرفته که سهم دوچرخه سواری ۴۷ کیلومتر بوده است.
در پیمایش سه شنبه ۲۹ مهر، مدیران شهری مسیر خیابان آزادی به سمت خیابان شهیدان و میدان دکتر هوشیار تا بزرگراه یادگار امام(ره) که مسیر دوچرخه احداث شده است؛ موسوی شهردار منطقه در خصوص اصلاحات مرتبط با پیست دوچرخه سواری در محورهای مذکور مواردی را متذکر شد.
 "طرح پیمایش محلات منطقه۹" با هدف رسیدگی به امور نگهداشت شهر مطابق مصوبات برای افزایش رضایتمندی شهروندان در ایجاد تهران شهری برای همه در محلات ۸ گانه برگزار می شود.

۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 5543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =