حضور سازمان نوسازی شهرداری تهران در کنفرانس بین‌المللی بازآفرینی شهری سئول ۲۰۲۰

کنفرانس بین‌المللی بازآفرینی شهری سئول ۲۰۲۰، به همت شهرداری این کلان‌شهر شرق آسیا طی روزهای پنجشنبه و جمعه یکم و دوم آبان برگزار می‌شود که رویدادی دوسالانه و مورد توجه متخصصان شهری در سراسر جهان است.

به گزارش شهر، شهرداری سئول کنفرانس دوسالانه بازآفرینی شهری را امسال نیز به رسم همیشگی خود برگزار می‌کند که در پی شیوع و همه‌گیری کووید ۱۹، امسال در قالب یک کنفرانس آنلاین برگزار خواهد شد.
موضوع اصلی کنفرانس فوق در سال جاری تحت عنوان «دوران پسا کرونا، آینده و استراتژی‌های بازآفرینی شهری» بوده و در آن متخصصان، کارشناسان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری از گوشه و کنار جهان به بررسی و تدبیر اندیشی در این زمینه می‌پردازند.
بر اساس اعلام رسمی کمیته برگزارکننده کنفرانس، سخنرانان مراسم افتتاحیه این رویداد، سامه وهبا، مدیر بین‌الملل گروه بانک جهانی، هی گرل کیم، رئیس کمیته برنامه‌ریزی و مدیریت شهری و عضو شورای شهر سئول و چونگ کی لی، مهمان افتخاری کنفرانس خواهند بود و «جئونگ هیوپ سئو»، شهردار کلانشهر سئول نیز به بررسی نقش‌های بازآفرینی شهری در پاسخ و مواجهه با بحران‌های شهری، می‌پردازد. همچنین خانم «میمونا محد شریف»، مدیر اجرایی برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد، در مورد همکاری بین‌المللی، بازآفرینی و احیای شهری سخنرانی خواهند کرد.
 کاوه حاجی علی‌اکبری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران در این رویداد جهانی به‌عنوان دبیر جلسه و سخنران کلیدی در خصوص مطالعات موردی به بررسی و اشتراک گزاری تجربیات سازمان نوسازی شهرداری تهران می‌پردازد.
 از جمله دیگر سخنرانان و شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی بازآفرینی شهری سئول ۲۰۲۰ می‌توان به رف توتس (مدیر بخش راه‌حل‌های جهانی، برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد)، نورلیزا هاشم (مدیر اجرایی شهرداری مالزی)، مارسین کروپا (شهردار، شهر کاتوویتس، لهستان)، پیتر بیشاپ (استاد طراحی شهری، دانشگاه لندن)، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه دانکوک و سئول کره جنوبی اشاره کرد.

۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 5545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =