لزوم تشدید کنترلهای یگان های حفاظت برای رفع سد معبر های صنفی در مناطق جنوبی

مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت : مشارکت در تأمین امنیت اجتماعی شهروندان و برقراری عدالت میان آنها در استفاده از سرانه های شهری رویکرد مهم کاری در یگان حفاظت است.

به گزارش شهر  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کریم بیات در نشست صمیمانه ای که با حضور سید محمد فیاض شهردار، فرمانده و کادر یگان حفاظت منطقه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود، ضمن بیان مطلب فوق افزود : فلسفه وجودی تشکیل یگان حفاظت در مجموعه مدیریت شهری التزام احترام همگان اعم از کارکنان شهرداری و مراجعین به پیروی از قانون و رعایت حقوق شهروندی است که طی یک دهه اخیر نتایج حاصله نشان از رضایتمندی مدیریت ارشد این نهاد مردمی دارد.

او در ادامه سخنان خویش با اشاره به مطالبات مدیریت شهری منطقه مبنی بر تشدید نظارت های میدانی برای کنترل و رفع سدمعبرهای صنفی در حاشیه دو بزرگراه فتح و آیت ا... سعیدی، اذعان داشت : از همین امروز تیمی کارشناسی تحت نظارت معاونت انتظامی یگان تشکیل و پس از بررسی جوانب امر، با همکاری مناطق همجوار ساز و کار لازم برای اجرائی شدن این مطالبه بحق و تأثیرگذار در کاهش بار ترافیک معابر مذکور فراهم خواهد شد.

همچنین سید محمد فیاض شهردار منطقه در ابتدای این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، بخش اعظمی از توفیقات مدیریت شهری در مسیر خدمات دهی مطلوبتر به شهروندان را مرهون همکاری عوامل مستقر در یگان حفاظت دانست و خاطر نشان کرد : یگان حفاظت علاوه بر نقش بازدارنده، نقش هدایتگر و راهنما شهروندان را نیز داشته و در اغلب موارد با تدابیر این عزیزان افراد سودجو و فرصت طلب از قوانین تمکین و خود را تسلیم مراجع قضائی و رسیدگی آنها به پرونده تخلفات انجام شده می نمایند.

او در ادامه سخنان خویش موضوعات افرایش عوامل تحت اختیار یگان حفاظت و تشدید کنترل یگانهای حفاظت مستقر در مناطق جنوبی پایتخت بر سد معبرهای صنفی حاشیه دو بزرگراه فتح و آیت ا... سعیدی را بعنوان مهمترین مطالبه مدیریت شهری منطقه عنوان و خواستار اتخاذ تمهیدات لازم در این رابطه شد.

برپایه این گزارش، پس از اعطای لوحهای یادبود گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به فرماندهی و عوامل کادر یگان حفاظت منطقه، سید محمد فیاض شهردار منطقه با مشایعت سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کریم بیات مشاور شهردار و رئیس یگان حفاظت شهرداری تهران با حضور در ساختمان موزه شهدای منطقه و قرائت فاتحه، نسبت به ساحت مقدس شهید گمنام در این مکان ادای احترام کرد.

دیدار با جمعی از خانواده های معظم شاهد من جمله شهید میلاد خسروی از شهدای خانواده نیروی انتظامی که چندی پیش بر اثر درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، از دیگر برنامه های بازدید مشترک سید محمد فیاض شهردار منطقه و سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کریم بیات مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در موزه شهدای منطقه بود.

۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 5554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =