برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت ویژه بانوان منطقه ۳ تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت ویژه بانوان شهروند این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، کاظم کمالی نسب در این باره گفت: ویژه برنامه های هفته سلامت ویژه بانوان(سبا) در سه قسمت ورزش در دوره بیماری کووید-۱۹، روان شناسی در دوره بیماری کووید-۱۹ و  تغذیه در بیماری دوره کووید-۱۹ از روز دوشنبه ۲۸ مهر ماه تا چهارشنبه ۳۰ مهر ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر در بوستان بهشت مادران واقع در بزرگراه شهید حقانی، خیابان جلفا برگزار خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه اظهار کرد: همچنین وبیناری با حضور دکتر مصطفی فروتن درباره "نقش زنان و سلامت روانی افراد در همه گیری بیماری کرونا روز سه شنبه ۲۹ مهر ماه به صورت آنلاین در پیچ اینستاگرام به آدرس: banovan.mantaghe.۳ ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود.

زنان و سلامت روان در همه گیری بیماری کووید ۱۹، نقش زنان در ترویج منابع معتبر آموزشی و اطلاعات معتبر و پیشگیری ارزش ها و باورهای غلط درباره پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹ و پیشگیری از آسیب های شغلی و اجتماعی زنان در شیوع ویروس کرونا، شعارهای ویژه برنامه های هفته سلامت است.

۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 5555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =