تامین نظم و امنیت مهمترین عامل پیشرفت یک جامعه

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، با هدف گرامیداشت هفته ناجا با سردار محمد کریم بیات مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران دیدار کرد و از خدمات شایسته نیروهای خدمتگزار این حوزه تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل زحمتکش انتظامی در تامین امنیت شهروندان، به اهمیت موضوع امنیت به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان اشاره کرد آن را لازمه آرامش دانست.

او افزود: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی است که با حفظ ارزش ها در جهت آسایش و آرامش شهروندان قدم بر می دارند، بدون همکاری و هماهنگی مجموعه نیروی انتظامی اجرای بسیاری از پروژه های شهری امکان پذیر نیست، تعامل بین نیروی انتظامی و شهرداری در زمینه های مختلف افزایش یافته و حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.

شهردار منطقه ۱۶، نتیجه تلاش و همکاری مدیریت شهری و نیروی انتظامی را تعامل عملی در مدیریت بهتر شهر در حوزه های مثل ساخت و سازهای غیرمجاز و دیگر مسائل شهری دانست و از آمادگی برای افزایش امنیت همکاری ها خبر داد، او ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و کارکنان این حوزه در تامین امنیت و آرامش شهروندان، از نیروهای یگان حفاظت به عنوان یار و یاور مدیریت شهری در اداره مطلوب شهر یاد کرد.

 به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شهردار منطقه ۱۶، به اتفاق معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، معاون خدمات شهری منطقه و مدیر روابط عمومی منطقه با سرهنگ ملکی سرکلانتر جنوب پلیس راهور تهران بزرگ نیز دیدار داشته، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی خواستار تعامل، هماهنگی و همکاری دوسویه شهرداری منطقه و پلیس راهور در جهت تدوین و اجرای برنامه ها و راهکارهای مناسب به منظور روانسازی ترافیک منطقه شد.

شهردار منطقه ۱۶، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در جلسه ای از ایثار و تلاش فعالان عرصه ایجاد نظم و امنیت کشور (روسای کلانتری های منطقه ۱۶ و فرمانده یگان اجرائیات شهرداری منطقه و پرسنل آن)، با اهدای لوح قدردانی کرد.

او طی نشستی با زحمتکشان این عرصه با قدردانی از تلاش هایشان در ایجاد نظم و آرامش در این منطقه، بر همبستگی میان شهرداری و نیروی انتظامی تاکید کرد و آن را عاملی موثر در پیشبرد امور و جلوگیری از بی نظمی ها دانست.

۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
کد خبر: 5562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =