افزایش امنیت و نشاط از اهداف مشترک ناجا و مدیریت شهری است

شهردار منطقه ۲ گفت: ایجاد امید در بین شهروندان و افزایش ایمنی، امنیت انتظامی و اجتماعی مبحث بسیارقابل اهمیتی است که با تعامل و همکاری بین بخشی مدیریت شهری و نیروی انتظامی می توانیم درمسیر تحقق آن حرکت کنیم .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن رحمانی، شهردار منطقه۲ در نشستی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و ارج نهادن بر زحمات نیروی انتظامی  با حضور سرکلانتر دوم فاتب،پلیس راهور،روسای  کلانتری و رئیس یگان حفاظت منطقه برگزارشد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش سبز قامتان نظم و امنیت، یکی از مصادیق مهم خدمت به مردم را هدیه کردن امنیت به جامعه عنوان کرد و افزود: امنیت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای جامعه است  و افزایش ایمنی ،امنیت انتظامی و اجتماعی از مصادیق بسیار قابل اهمیتی است که امنیت روانی  درجامعه را موجب می شود.
وی افزود: ارتقای امنیت،آرامش ، آسایش و نشاط در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان از اهداف مشترک ناجا و شهرداری تهران است.
 رحمانی  با اشاره به اینکه  شعار " تهران شهری برای همه"، مصداقی برای تحقق مشارکت اجتماعی است،گفت: همه  نهادهای اجرایی در کنار هم می توانیم در شرایطی که مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد ،با تقویت مشارکت و هم افزایی مدیریت یکپارچه محلی را اجرا و اتفاقات  مثبتی را موجب شویم که ماحصل  این تعامل افزایش رضایتمندی شهروندان است.
رحمانی درادامه  وجود میزان قابل توجهی از شبکه بزرگراه  ها و شهرک هایی همچمون اسلام آباد را از ویژگی های خاص منطقه ۲ برشمرد و گفت: با توجه به شرایط و ویژگی های منطقه ،امید می رود با همراهی نیروی انتظامی در راستای اجرای احکام حقوقی و صیانت از حقوق شهروندان تلاش کنیم و با حذف فضاهای آسیب خیز ،مشکلات اجتماعی را مرتفع کنیم.

۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 5567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =