روزانه بیش از ۲۰۰ شهروند جنوب شهر آموزش ترافیکی می بینند

شهردار منطقه ۱۹ از آموزش های مجازی معاونت ترافیک این منطقه در دوران شیوع کرونا و بهره مندی روزانه بیش از ۲۰۰ شهروند منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اشاره به اهمیت آموزش های شهرک آموزش ترافیک منطقه در قانونمندی شهروندان و رفتارهای صحیح ترافیکی گفت: به همین منظور روزانه نزدیک به ۲۴۰ فراگیر اعم از راننده و شهروند تحت آموزش های مجازی مبانی ترافیکی قرار می گیرند، ضمن اینکه اطلاع رسانی های لازم درخصوص برگزاری همایش و یا جشنواره ها نیز از طریق این فضا به آن ها انجام می شود.  
او افزود: بخشی از آموزش های ترافیکی درخصوص نحوه استفاده از دوچرخه و ضرورت استفاده از آن در کمک به هوای پاک اختصاص دارد که در همین راستا نیز آموزش های عملی با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت گروه های ۱۵ نفره در رده سنی ۷ تا ۷۰ سال در فضای پارک انجام می شود.  
به گفته شهردار منطقه اجرای برنامه و جشنواره مسابقات نقاشی با محوریت «شهر دلخواه من» ویژه دانش آموزان، دوچرخه سواری تعادلی، داستان نویسی با موضوع آلودگی هوا، آشنایی با مفاهیم و مبانی ترافیکی ویژه بزرگسالان، تولید محتوای مربوط به مفاهیم ترافیک و دوچرخه سواری ویژه کودکان در قالب شعر و قصه پردازی توسط مربی آموزش ترافیک از دیگر فعالیت های آموزشی بوستان ترافیک منطقه محسوب می شود.
بوستان ترافیک منطقه ۱۹ به مساحت ۲۷ هزار متر مربع در بلوار شقایق نرسیده به بزرگراه شهید کاظمی واقع شده است.
 

۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 5578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =