برگزاری مراسم گلریزان در منطقه ۱۰ پایتخت

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و با حضور مدیران ارشد شهری مراسم گلریزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در این مراسم که با حضور محمدجواد حق شناس عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و مجید رباطی سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ و جمعی از معاونین و مدیران در مسجد سید الشهدای بریانک برگزار شد  و گزارشی از فعالیت های گروه جهادی شهید حاج علی اکبر صادقی نیز ارائه شد .

این گزارش می افزاید با توجه به برنامه ریزی و تمهیدات صورت گرفته در شرایط کنونی جامعه و لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با مشارکت شهرداری منطقه ۱۰ و مساجد سطح منطقه و همچنین با اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی، نماز  باشکوه عید سعید فطر در ۲۵ مسجد محلات منطقه برگزار شد.

گفتنی است کلیه عوامل اجرایی طی روزهای گذشته ضمن شست و شو، پاکسازی، ضدعفونی، آذین بندی و نورپردازی، تمامی تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم پر فیض در سطح نواحی سه گانه انجام دادند.

همچنین در ادامه سرپرست شهرداری منطقه ۱۰ به همراه جمعی از مدیران با رعایت نکات بهداشتی به دیدار خانواده معزز شهید علیرضا آصفی رفت و ضمن تبریک عید سعید فطر و پاسداشت نام و یاد شهدا از صبر و فداکاری خانواده معظم شهید تجلیل و از درگاه خداوند متعال برای آن ها سلامتی و لحظاتی سرشار از موفقیت آرزو کرد.

۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =