۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 561

بیژن نوباوه: ستاد ملی کرونا باید مسئولیت اجرای طرح ترافیک را بپذیرد

اگر مشکل اقتصادی نداشتیم کل کشور تا آخر خرداد تعطیل بود
بیژن نوباوه: ستاد ملی کرونا باید مسئولیت اجرای طرح ترافیک را بپذیرد

شهر: نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم می‌گوید تصمیم گیری درباره بازگشت طرح ترافیک به شهر تهران باید با ستاد ملی کرونا باشد که بتواند مسئولیت آن را بپذیرد.

بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در گفتگو با شهر گفت: کرونا مسئله ای است که امروز همه دنیا با آن درگیر هستند و نمی توان تنها از یک بعد به آن توجه کرد.

او معتقد است مسأله آلودگی هوا، بحران بنزین و ترافیک در حال حاضر مسائل حاشیه ای هستند و موضوع اصلی بحث کرونا است.

نوباوه گفت: اگر کشور در شرایط تحریم بود و با مشکل اقتصادی مواجه نبود حتما تا پایان خرداد ماه همه ادارات و بنگاه های اداری تعطیل بودند. در حال حاضر ناچار به بازگشایی همه واحدهای صنفی هستیم. در این شرایط ریسک استفاده از مترو و اتوبوس را نمی توان پذیرفت. امروز این آلودگی هوا نیست که جان می گیرد بلکه کرونا است پس باید کرونا را در الویت قرار دهیم.

نوباوه در پاسخ به این پرسش که ترافیک سنگین در برخی از مناطق مانع جابجایی به موقع بیماران می شود، گفت: من هم در این ترافیک در محدوده بهارستان هستم و خیلی آزار دهنده است اما الان مردم باید این ترافیک را تحمل کنند. نمی توان احتمال جابجایی یک بیمار را با مرگ حتمی کرونا یکی دانست.

او تأکید کرد: هر اقدامی که در وسایل حمل و نقل عمومی انجام شود فاصله اجتماعی نیم متر رعایت نخواهد شد و تحمل آلودگی هوا و ترافیک امروز به مراتب منطقی تر است.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =