برگزاری دوره آموزشی مجازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی

دوره آموزشی مجازی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با نرم افزار BINJO به زودی در منطقه ۱۳ آغاز می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه، مشارکت شهروندی را کلید ارتقای فرهنگ ترافیکی برشمرد و افزود: در حوزه آموزش شهروندی، استفاده از ظرفیت سازمان ها در حوزه اجرای آموزش، باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد : معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با تعامل دانشگاه علمی و کاربردی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ترافیکی  کرده است.

او افزود : این دوره آموزشی که  به صورت دو روز در هفته وبا ظرفیت نامحدوده، از هفته آینده دوشنبه ۵ آبان ماه برگزار می شود، موضوعات روانشناسی ترافیک و آشنایی با قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی ارائه می شود.

به گفته او شرکت در این دوره ها به صورت مجازی،  رایگان بوده و در پایان این دوره ها گواهی نامه دانشگاه علمی و کاربردی ارائه می شود.

 عناوین این دوره آموزشی شامل آموزش دوچرخه سواری شهری، آموزش قوانین و مقررات عبور و مرور ایمن شهری، بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، آشنایی با حقوق قوانین و رفتارهای شهروندی در حوزه ترافیک، آشنایی با روش های صحیح استفاده از مدل های حمل و نقل عمومی، آشنایی با ایمنی عبور و مرور عابرین پیاده، امداد اولیه در سوانح رانندگی، آموزش رانندگی با سیمیلاتور و درک خطر، تکنیک های رانندگی در شرایط بحرانی(زلزله -سیل و...)، آموزش مفاهیم محیط زیست در حمل و نقل و ترافیک  و ... بوده که علاقه مندان می توانند  برای ثبت نام در این دوره ها، به سرای محله نزدیک سکونت خود مراجعه کنند.

۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
کد خبر: 5612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =