همکاری پلیس و بهشت زهرا

شهر: سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در دفتر سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان  بهشت زهرا، سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران بزرگ در این دیدار ضمن بیان اهمیت رضایتمندی مردم از نهاد های خدمات رسان گفت: سازمان بهشت زهرا(س) جایگاه خاصی در بین سازمان ها و نهادهای خدمت رسان به لحاظ نظم، انضباط و رضایتمندی مردم دارد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: سازمان بهشت زهرا(س) با توجه به همین اهمیت و جایگاهی که نزد مردم دارد و با توجه به مراجعه گسترده به آن به ویژه در روزهای تعطیل و آخر هفته یکی از اهداف مأموریتی ما تعریف شده است که بسیار هم اهمیت دارد.

سردار محمدحسین حمیدی گفت: هدف مشترک تعریف شده برای هر دو نهاد پلیس راهور و مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) آسایش، آرامش و رضایتمندی مردم است.

او در ادامه گفت: در حال حاضر سازمان بهشت زهرا(س) در شرایط بحرانی قرار دارد که این موضوع یک حالت فوق العاده برای این سازمان ایجاد کرده و همه ما وظیفه داریم تا با سازمان بهشت زهرا(س) همراهی و همکاری کنیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: علاوه بر سازمان بهشت زهرا(س) شما مسئولیت شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را نیز بر عهده دارید که این جایگاه بلند و رفیع نیز جزء  اهداف ماموریتی مهم و استراتژیک پلیس راهور تهران محسوب می شود و از این نظر نیز با هم همکاری گسترده ای در محدوده جغرافیایی این منطقه داریم و افتخار پلیس راهور عملکردی است که در آن رضایتمندی و خوشنودی حضرت امام و شهدا در آن باشد.

در ابتدای این دیدار سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا(س) در کار خطیر رتق و فتق اموات کرونایی گزارشی ارائه کرد و گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) ۲۴۰ روز است که در بحرانی بی سابقه  در حال خدمات رسانی به شهروندان داغدار هستند و تمام تلاشمان را در تکریم شهروندان و مراجعه کنندگان انجام داده ایم.

 سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه با اشاره به تجربه موفق  همکاری دو مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) و پلیس راهور در روزهای پایانی سال گذشته گفت: یکی از تجربه های بسیار موفق در همکاری پلیس راهور تهران و سازمان بهشت زهرا(س) اطلاع رسانی به موقع برای عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه پایانی سال ۱۳۹۸ بود که بازتاب خوب و گسترده ای بین مردم و مسئولین داشت.

۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 5653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =