ساخت ۱۰۵۰ متر مسیر دوچرخه و پارکلت در منطقه۹

در راستای سیاست های مدیریت ارشد شهری مبنی بر اجرای طرح های انسان محور و توسعه مسیرهای دوچرخه سواری در شبکه معابر شهر تهران و با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک، نسبت به احداث مسیر دوچرخه و پارکلت در ضلع شمالی خیابان آزادی اقدام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، علی حیدری سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: توسعه و تکمیل مسیرهای دوچرخه سواری از جمله دغدغه های مدیران شهری منطقه است که با توجه به اهمیت احداث مسیرهای دوچرخه و تکمیل کمربند سبز در قسمت غربی شهر تهران، زیر ساخت های آن در حال آماده شدن است.
 او به تکمیل  مسیر دوچرخه و پارکلت در خیابان آزادی اشاره کرد و افزود: ضلع شمالی خیابان آزادی حدفاصل خیابان حبیب الله تا میدان آزادی با حفظ و توسعه فضای موجود و براساس شیوه نامه مطالعات، مسیر دوچرخه به طول یک هزار و ۵۰ متر در آن احداث وآماده بهره برداری شده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه۹ عنوان کرد:  یک هزار و ۵۷۵متر مربع بتن ریزی و رنگ آمیزی، تامین۶۵ پارکینگ به مساحت ۸۹۵ متر مربع و همچنین ۳۹۰ مترمربع فضای سبز در مسیر ۱۰۵۰متری مسیر شرق به غرب خیابان آزادی ایجاده شده است.
پارکلت بخشی از پیاده‌رو است که فضای بیشتر و امکانات رفاهی برای شهروندانی که از یک خیابان استفاده می‌کنند را فراهم می‌کند.

۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 5726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =