اولویت اول اقدامات ۱۳۷، پیام های فوریتی است

مدیر بازرسی منطقه۹ از اولویت پاسخگویی به پیام های فوریتی ۱۳۷ در حوزه نگهداشت شهر در قسمت غربی پایتخت خبر داد و نسبت به عدم اعزام نیروهای ۱۳۷ در موضوعات دارای پیمانکار مربوطه تاکید کرد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، ابراهیم وجدانی در جلسه هم اندیشی روسای نواحی، مسئولان و کادر اجرایی ۱۳۷ و کارکنان ۱۸۸۸ گفت : با توجه به شروع نیمه دوم سال و در پیش رو بودن بارش نزولات جوی، واحد ۱۳۷ با هدف  پاسخگویی و رفع خطرات  ناشی از تغییرات آب و هوا  در خدمت رسانی به شهروندان آمادگی کامل خواهد داشت.
مدیر بازرسی منطقه۹ همچنین به معیارهای شاخص صحت عملکرد واحدهای اجرایی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت : با توجه به نمودار مقایسه ایی شش ماهه اول سال ۹۸ نسبت به شش ماهه اول در سال ۹۹ شاهد ارتقاء در موضوعات مرتبط با پیام های پیمانکاران، درصد انجام کار و میزان رضایتمندی شهروندان منطقه بوده ایم که در این بین کسب رتبه یک واحد ۱۳۷ در حسن انجام کار و ارتقا ۶ رتبه ای نسبت به سال گذشته را می توان نتیجه تلاش های شبانه روزی  همکاران این منطقه دانست که در جای خود قابل تقدیر است.
در این هم اندیشی وجدانی با تشکر از زحمات سید محمد حسینی به عنوان مسئول سامانه ۱۸۸۸ و عباس زروانی مسئول سامانه ۱۳۷، کیوان غلامی را به عنوان مسئول جدید سامانه ۱۸۸۸ و محسن محبوبی را در سمت سامانه ۱۳۷ طی احکام جداگانه منصوب  کرد و  برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.
همچنین در این نشست ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برگزیده در هر ۲ناحیه، شهرداران نواحی گزارشی را در خصوص اقدامات انجام در حوزه نگهداشت شهر و پیام های ۱۳۷ ارائه کردند و در پایان، نیروهای اجرایی و کارکنان نواحی در حوزه ۱۳۷ به بیان مشکلات، دغدغه ها و موضوعات مرتبط کاری پرداختند و پاسخ های لازم را از مدیر بازرسی منطقه دریافت کردند.

۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 5791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =