منطقه۹ با آمادگی کامل به مقابله با بارش های می رود

معاونت خدمات شهری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ تمهیدات لازم را در راستای مقابله با آبگرفتگی های ناشی از نزولات جوی را در دستور کار قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، مصطفی دینی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه عنوان کرد: باتوجه به آغاز فصل بارش ها، منطقه ۹ با لایروبی انهار روباز و بسته، مسیل ها و قنوات با آمادگی کامل به مقابله با آب ماندگی ها در مبادی و شریان های ورودی شهر تهران رفته است.
او افزود: در همین راستا و طی برنامه ریزی های انجام شده نسبت به لایروبی و پاکسازی کانال ها و انهار سرپوشیده، براساس برنامه زمان بندی شده به صورت مستمر و روزانه بدون وقفه اقدام شده است.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ تاکید کرد: اکیپ های اجرایی خدمات شهری منطقه و نواحی این آمادگی را دارند تا در ۵نقطه آبگیر شناسایی شده در حین و بعد از بارندگی اقدامات لازم را به منظور تسهیل در تردد شهروندان در اسرع وقت انجام دهند.
دینی با اشاره  به تمهیدات پیشگیرانه در خصوص کانال معراج عنوان کرد: احداث و راه اندازی کانال عزیزی و عملیات عمرانی، راهکاری به منظور خروجی آب در ابتدای جاده شهید لشگری به کانال معراج است که  در دست اقدام می باشد.
او همچنین به تجهیزات منطقه۹ در فصل بارش اشاره کرد و گفت: بیش از٢١٠٠٠ کیسه شن و نمک و٦٠٠٠ گونی  سنگری به منظور مقابله با بروز سیلاب در انهار و مسیل ها، ٦٠ مخزن شن و نمک در نواحی، تهیه و تدارک بیش از ۳۰۰تن شن و نمک در ٤سایت برف روبی آماده شده، ضمن آن که نظافت و لایروبی بیش از ۲۸۰۰۰متر از انهار روباز و روبسته در راستای خدمت به شهروندان در نظر گرفته شده است.

۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 5795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =