نصب و استقرار تونل و دستگاه ضدعفونی کننده در ساختمان شهرداری منطقه۱۷

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه۱۷ از نصب و استقرار تونل و دستگاه ضدعفونی کننده در ساختمان شهرداری این منطقه خبرداد و گفت:برای ورود به شهرداری منطقه۱۷ باید از تونل مه‌پاش ۳۶۰ درجه رد شوید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، معصومه مهران معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه۱۷ از تلاش برای مهار کرونا خبر داد و افزود: مجموعه اقداماتی برای کنترل و مهار ابتلا به کرونا در این منطقه طراحی شده که نصب تونل مه‌پاش یکی از این اقدامات است.

مهران با اشاره به اجرای دستورالعمل تقلیل کارکنان گفت: دستورالعمل مذکور در بخشهای مختلف اجرا شده و برای تامین سلامت شهروندان،مراجعین و کارکنان خدوم منطقه این تونل در ورودی ساختمان اصلی نصب شد تا تردد ایمن و با رعایت پروتکلهای بهداشتی اتفاق بیفتد.

معاون توسعه منابع انسانی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت شهروندان تصریح کرد: در تمامی ساختمانهای تابعه شهرداری منطقه۱۷ نیز دستگاه سیار مه‌پاش مستقر شده تا همه اماکن به طور مداوم ضدعفونی شود.همچنین ضدعفونی و گندزدایی معابر،اماکن تابعه،ایستگاه های تاکسی و اتوبوس با قدرت ادامه دارد تا به فضل الهی ،قطع زنجیره انتقال کرونا محقق شود.

۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 5800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =