ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان-شهید نواب صفوی با مشارکت بخش خصوصی

شهر: تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان-شهید نواب صفوی با یک زیرگذر و یک پل روگذر با ۵۷ میلیارد تومان اعتبار و با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

به گزارش شهر، پیمان پورنصر، شهردار منطقه ۱۶ تهران در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید تندگویان-شهید نواب صفوی ضمن مهم و اثرگذار دانستن این پروژه در شهر تهران، بیان کرد: این پروژه یکی از مطالبات مردمی منطقه ۱۶ است. پایان سال ۱۳۹۸ مقدمات و مطالعات اجرایی شدن این طرح آغاز شد که امروز پس از گذشت چند ماه کلنگ ساخت آن زده می‌شود.

او یکی از اهداف شهردار تهران را اجرای طرح‌های محلی و کوچک مقیاس ذکر کرد و افزود: این طرح با یک زیرگذر و یک پل روگذر با ۵۷ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

پورنصر درباره مشکلات ترافیکی موجود تقاطع بزرگراه های شهید یارجانی(نواب)-شهید تندگویان، بیان کرد: وجود بار ترافیک سنگین در ساعات اوج ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید تندگویان، پس زدگی بار ترافیکی در روزهای خاص جهت برگزاری مراسم های مذهبی از مقصد مرقد مطهر و بهشت زهرا (ص)، یکی از راههای مهم ارتباطی سفرهای ورودی از استان های جنوبی تهران و درگیر کردن جریان ترافیک میدان بهمن از جمله مشکلات موجود این تقاطع است.

او در ادامه افزود: رویکرد شرق به غرب زیرگذر شامل اتصال میدان بهمن به بزرگراه آزادگان در فاز نخست عملیات اجرائی است. همچنین رویکرد شمال به شرق روگذر شامل اتصال بزرگراه شهید نواب صفوی جنوب به میدان بهمن است.

شهردار منطقه ۱۶ تهران با بیان اینکه فاز نخست پروژه با ساخت زیرگذر مسیر شرق بزرگراه تندگویان و حرکت خودروها از مسیر جنوب به شمال بزرگراه تندگویان تا بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد، گفت: فاز نخست عملیات اجرایی امسال برابر با اجرای زیرگذر-رویکرد شرق به غرب است.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 5822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =