دسترسی غیر همسطح به ایستگاه BRT جناح فراهم می‌شود 

شهردار منطقه ۵ گفت: با هدف عبور ایمن عابران پیاده، دسترسی به ایستگاه BRT  جناح از طریق اتصال زیرگذر به رفیوژ میانی جناح فراهم می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری شهردار این منطقه افزود: ایستگاه BRT خیابان جناح، در رفیوژ میانی بزرگراه، ضلع شمال میدان آزادی قرارگرفته است و با توجه به شرایط خاصی که دارد با وجود اقدام‌هایی که در مورد  نصب چراغ عابر پیاده و خط کشی انجام شده است سالانه در این نقطه حوادث خطرناک مختلفی رخ می‌داد.
او بیان کرد: با توجه به وجود برج آزادی در میدان آزادی و نبود امکان احداث پل عابرپیاده به دلیل آسیب رسیدن به نمای بصری میدان و همچنین وجود زیرگذر عابرپیاده، مهمترین، راهکار ارائه شده از سوی مشاور، اتصال زیرگذر عابرپیاده موجود در این بزرگراه به رفیوژ میانی بزرگراه به منظور دسترسی به ایستگاه جناح است.
کلهری ادامه داد: با ایجاد این دسترسی که از طریق پله برقی فراهم می‌شود، ایمنی تردد عابران پیاده برای دسترسی به ایستگاه از طرفین بزرگراه تأمین و تصادفات وسایل نقلیه و عابران پیاده در این بخش بزرگراه حذف می‌شود و تأخیر عبور وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه جناح کاهش می‌یابد.
 

۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 5843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =