تخریب بخشی از دو ساختمان در خیابان وحدت اسلامی و نبرد شمالی

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره‌ دو مورد حادثه تخریب ساختمان در خیابان‌های نبرد شمالی و وحدت اسلامی توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  با اشاره به تخریب یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی، خیابان ثانی گفت:حادثه ای در ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد امروز به سامانه‌ی ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

او  ادامه داد:محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران چند روز قبل کار تخریب آنجا را آغازکرده بودند که بخشی از ساختمان تخریب شده بود، با توجه به ریسک خطر زیادی که ساختمان داشت آتش نشانان ایمن سازی‌ها و بررسی‌های لازم را انجام دادند.

او افزود:هیچکدام از کارگران و مسئولان پروژه در محل حضور نداشتند و باید مسئولین در نیمه شب هم اگر تماسی در این خصوص با آن‌ها گرفته می‌شود پاسخگو باشند که متاسفانه نبودند، به هر حال از طریق اطلاعاتی که توسط عوامل شهرداری در محل به دست آمد مشخص شد که کسی در زیر آوار نیست.

ملکی گفت: یک الی دو ساعت بعد هم مسئولان پروژه تایید کردند که کسی در محل حضور ندارد. خوشبختانه این حادثه بدون مصدومیت و تلفات جانی به پایان رسید و در ساعت ۴:۱۲ دقیقه آتش نشانان محل را تحویل عوامل شهرداری دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه‌ی مشابه دیگری که در ساعت ۳:۴۶ به اطلاع سازمان آتش نشانی رسید، گفت: یک مورد احتمال آوار در بازار طرخانی در خیابان وحدت اسلامی اعلام شد که دو ایستگاه در محل حاضر می‌شوند.

او ادامه داد: در مجاورت این پاساژ سه طبقه قدیمی بنایی در حال ساخت بوده و حدود یک متر و نیم خاک برداری انجام شده بود. قسمتی از دیوار و سقف یکی از مغازه‌ها که در طبقه دوم پاساژ قرار داشته تخریب شده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او  افزود : دو نفر نگهبان در ساختمان حضور داشتند که آن‌ها از محل خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی و مصدومیتی نداشتیم. در ساعت ۴:۴۲ دقیقه نیز آتش نشانان محل را تحویل عوامل شهرداری دادند.

۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 5906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =