تلاش کارگروه های تخصصی منطقه ۱۵ علیه ویروس کرونا

۵ کارگروه تخصصی در شهرداری منطقه ۱۵ تمامی امکانات و تلاش خود را در انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با بیماری کرونا همزمان با موج سوم شیوع این ویروس بکار بسته اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی یزدانی دبیر و مسئول هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: این ۵ کارگروه از ابتدای بحران کرونا با هدف مقابله با شیوع بیماری، آگاه سازی شهروندان، کمک به خانواده های کم برخوردار آسیب دیده از شیوع کرونا و رفاه و سلامت شهروندان تشکیل شد.

او گفت: کارگروه های تخصصی اطلاع رسانی، بهداشت محیط و دفع پسماند، آموزش، فرهنگ سازی و مشارکت مردمی، تامین و توزیع اقلام و ارزاق عمومی، بودجه، پشتیبانی و منابع انسانی با مشارکت معاونت های منطقه تمام تلاش خود را برای قطع زنجیره این بیماری بکار بسته اند.

یزدانی با اشاره به اینکه محتوای آموزشی متناسب با گروه مخاطبان ارائه می شود، افزود: در این راستا پرسنل شهرداری منطقه، نواحی، آتش نشانی، کلانتری، کارگران اسکان خدمات شهری، شهروندان، کسبه، کارکنان میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به صورت مجازی و چهره به چهره دوباره آموزش خواهند دید.

او به اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اشاره کرد و گفت: شست و شو و گند زدایی مستمر اماکن عمومی منطقه شامل سرویسهای بهداشتی عمومی، اسکانهای کارگری، مکان های خدماتی زیر مجموعه شهرداری و میادین میوه و تره بار و همچنین آموزش  کارگران خدمات شهری و تحویل لوازم بهداشتی شامل ماسک و دستکش به کارگران از جمله اقدامات این معاونت در مقابله با شیوع بیماری کرونا است.

۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
کد خبر: 5914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =