جلب رضایت شهروندان با پیگیری و تسریع در پروژه های عمرانی

شهردار منطقه ۱۶، به اتفاق معاونین و مدیران منطقه از روند اجرای پروژه های عمرانی محله محور بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه به اتفاق معاونان و مدیران منطقه از پروژه های فاز دوم مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو، احداث مجموعه ورزشی محله جوادیه، گود محله باغ آذری، احداث نخستین آکادمی استعدادیابی ورزشی و آموزشی و ... بازدید کرد.

پیمان پورنصر در خصوص چگونگی کمی و کیفی نحوه اجرای پروژه ها و هماهنگی های لازم با پیمانکاران و مشاوران طرح و نظارت لازم بر حسن اجرای کار و موانع احتمالی که می تواند در کاهش سرعت پروژه ها تاثیرگذار باشد و همچنین نکات فنی توضیحاتی ارائه دادند.

او از روند اجرای پروژه ها اعلام رضایت کرد و گفت: امیدواریم این عملیات در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسد، پروژه ای عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک منطقه هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می رود.

شهردار منطقه ۱۶، ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری منطقه در خصوص پیگیری های بی وقفه در روند انجام پروژه های عمرانی، پیشنهاداتی در راستای بهبود انجام پروژهها ارائه داد و اقدامات صورت گرفته را رضایت بخش دانست و بیان داشت: جلب رضایت شهروندان با پیگیری و تسریع در پروژه های عمرانی صورت خواهد گرفت.

۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲
کد خبر: 6027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =