پیشرفت احداث مسیر دوچرخه سواری در معابر شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: عملیات زیرساخت های مسیر دوچرخه سواری تا کنون با حدود ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی در بیش از ۱۰ هزار متر از معابر این منطقه در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، " مهدی پورشاسب" با اشاره به احداث حدود ۴۵ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در محلات این منطقه گفت: عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری از اردیبهشت سال جاری در معابرمنطقه ۴ آغاز شده و تا کنون حدود ۱۰ هزار متر از این مسیر آماده شده است.
او در ادامه به اقدامات صورت گرفته دراحداث این مسیر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اقدامات زیرساختی  نظیر بتن ریزی در بیش از ۵ هزار متر، نصب بیش از ۴ هزار متر کفپوش در بیش از ۳۳ معبر اجرایی شده که پیش بینی می شد تا پایان آبان ماه سال جاری مسیر دوچرخه سواری در محلات مهران، نارمک، تهرانپارس غربی، حکیمیه، جوادیه و قاسم آباد راه اندازی شود.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ با بیان اینکه همزمان در ۹ ناحیه مسیر دوچرخه سواری احداث می شود، افزود: در هر ناحیه اصلی ترین معابر برای احداث این مسیر در نظر گرفته شده و در حال حاضرناحیه یک، چهار و شش با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی  و  بیش از ۴ هزار متر طول در حال تکمیل بوده و دیگر نواحی نیز در حال احداث است.
پورشاسب در پایان یادآور شد: معابر احداث پیاده روسازی در فاز اول اجرای طرح، زیرسازی وبتن ریزی شده و معابری که نیاز به مرمت دارند، با نصب کفپوش بازسازی شده  در نهایت با احداث و تکمیل مسیر برای تجهیز و نصب علایم ترافیکی در اختیار معاونت حمل نقل و ترافیک منطقه قرار خواهند گرفت.

۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: 6074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =