با مشارکت اجتماعی، فاصله گذاری مناسب و ماسک زدن می توان از کرونا عبور کرد

عضو شورای راهبردی سلامت تهران در جریان حضور در منطقه۱۷ تهران با مردم این منطقه به گفتگو نشست و خطاب به شهروندان تهرانی گفت: سه گانه « شستن دستها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن» نقش بسزایی در کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا دارد و از خیرین می خواهم همچون خانواده شهید مجیدی برای اهدای ماسک اقدام کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، محسن اسدی لاری خیر مدرسه ساز و عضو شورای راهبردی سلامت تهران با حضور در منطقه ۱۷ از  پروژه های محلی در این محدوده بازدید و بر تامین سرانه بهداشت و درمان در این خطه از پایتخت تاکید کرد.

او که در این منطقه ساخت مدرسه فرسوده ای را به یاد فرزندان شهیدش برعهده گرفته با اشاره به کمبود سرانه آموزشی و درمانی گفت: سرانه های درمانی در این منطقه از استاندارد کمتر است و لازم است مدارس و درمانگاه های فرسوده احیا شده و جهت بهره برداری آینده سازان در اختیار شهروندان عزیز قرار گیرد.

 اسدی لاری پس از بازدید به مقبره الشهدای گمنام بوستان زمزم رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، در آیین اهدای ماسک به شهروندان شرکت کرد.

اسدی لاری که هم اکنون مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت و درمان است خطاب به شهروندان منطقه ۱۷ گفت: شستن دستها، رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن به طور کامل در کاهش میزان ابتلا و درگیری با ویروس کرونا نقش ایفا می کند. لازم است تجمعات به طور حداقلی و در فضای باز برگزار شود و از نزدیک شدن افراد به یکدیگر پیشگیری شود.

خیر مدرسه ساز با تقدیر از خانواده شهید مجیدی که در اهدای ماسک پیشگام شدند گفت: اقدام بسیار خوبی در ترویج فرهنگ فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن صورت گرفته و امیدواریم همه به این نوع فعالیتها ترغیب شودند.

۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
کد خبر: 6116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =