پاکسازی نقاط بی دفاع شمال شرق تهران از معتادان و افراد کارتن خواب

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح پاکسازی درختان وسط بزرگراههای منطقه ۴ از وجود معتادان به منظور جلوگیری از گسترش کارتن خوابی خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمد خادمی" با اعلام این خبر افزود : با توجه به قرار گرفتن تهران در شرایط فوق حاد به دلیل شیوع کرونا و از طرفی افزایش کارتن خوابی در بخشهای مختلف سطح منطقه که باعث افزایش بیماری و آلودگی بصری شده است تصمیم گرفته شد تا در نشست مشترکی با حضور معاونت های اجتماعی و خدمات شهری منطقه، پلیس راهور، کلانتری ها، بهزیستی و اورژانس، نسبت به کاهش این معضل اجتماعی اقدام شود.  
اوبا اشاره به اینکه در شرایط کنونی معضل کارتن خوابی معتادین باعث گسترش مشکلات اجتماعی در سطح شهر و افزایش مبتلایان خواهد شد افزود : علاوه بر آلودگی بصری و افزایش نا امنی در سطح شهر، معضل کارتن خوابی به عنوان یک پدیده آسیب رسان به شهروندانی است که در محدوده تجمع این افراد سکونت دارند.  
خادمی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور گفت : در این جلسه هریک از نمایندگان سازمانها و مدیران اجتماعی و خدمات شهری منطقه، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کرده و گزارشی از اقدامات انجام شده در رابطه با این موضوع به سمع و نظر حاضران رسانده شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ خاطر نشان کرد: پس از بررسی مجدد نقاط آسیب خیز منطقه، اجرای طرح جمع آوری افراد کارتن خواب و معتادین با مشارکت نیروی انتظامی و بهزیستی تا پاکسازی کامل منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 6117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =