مناسب سازی معابر میرداماد در منطقه ۳ تهران

معاون فنی و عمران منطقه ۳ از اجرای فعالیتهای عمرانی و مناسب سازی معابر در خیابان میرداماد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، محمدرضا موسوی در این باره گفت: نمای کوتاه جداول رفیوژ میانی خیابان میرداماد که باعث ایجاد ظرفیت تخلف برخی رانندگان و عبور خطر ساز از عرض رفیوژ در زمان ترافیک بود، اصلاح  شد.

او افزود: خیابان میرداماد به عنوان یکی از محورهای اصلی و با اهمیت منطقه ۳  است که پس از بررسی های کارشناسی توسط ناحیه مربوطه و هماهنگی های به عمل آمده با پلیس راهور در دستور کار اصلاح ارتفاع جداول رفیوژ میانی قرار گرفت. عملیات اصلاحی در دست اجرا است و امیدواریم که تا آخر آذر ماه  سال جاری تمامی نواقص موجود برطرف شود.

موسوی همچنین در خصوص مناسب سازی معابر ابراز کرد: مناسب سازی  تمامی معابر جهت  تسهیل عبور و مرور شهروندان بالاخص شهروندان با مشکلات حرکتی و سالمندان گرامی بعنوان یکی از اهداف مهم شهرداری تهران به صورت جدی در منطقه سه در حال پیگیری و اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه اظهار کرد: با توجه به اهمیت معبر میرداماد، اولویت اجرای  عملیات عمرانی پیاده رو سازی در سطح منطقه به مناسب سازی این معبر اختصاص یافت که بی شک، شهروندان  گرامی در این منطقه  شاهد تغییرات و تسهیل  در عبور و مرور پیاده خواهند بود.

پس از بازدید موسوی معاون فنی و عمران منطقه سه و اصلی  مدیر فنی و ترافیک ناحیه چهار از این معبر مقرر شد که در کوتاه ترین مدت ممکن مشکلات ترافیکی ناشی از عبور برخی رانندگان متخلف به صورت عرضی از مقاطع با جداول کوتاه در خیابان میرداماد رفع شودکه این امر در فاز بندی و اولویت مقاطع با بیشترین آمار تخلف رانندگی اجرایی شد.

۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 6146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =