سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد

شهر: محمد روشنی به سمت سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، طی حکمی سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محمد روشنی را به سمت سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب کرد. مراسم تکریم علیرضا قنادان و معارفه محمد روشنی، امروز چهارشنبه -۲۱ آبان ۱۳۹۹- برگزار شد.

شهریار افندی زاده مشاور عالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این جلسه با قدردانی از خدمات ارزشمند علیرضا قنادان مدیرعامل پیشین سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: جابه جایی و انتقال تجارب مدیریتی لازمه رشد و پویایی هر مجموعه ای است.

افندی زاده با اشاره به اینکه خدمات رسانی به قشر وسیع تاکسیران کار و تلاش فراوانی را می طلبد و به همین سبب فعالیت های مدیرعامل پیشین در طول مسئولیت سه ساله، قابل قدردانی است، افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی و رسیدگی به مشکلات تاکسیرانان از مسائل اولویت دار و مورد تاکید معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران است که همچنان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد تا سطح رضایت مندی تاکسیرانان افزایش یابد.

به گفته او محمد روشنی سرپرست سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افراد خوشنام مدیریت شهری و دارای سوابق درخشان مدیریتی در شهرداری تهران و همچنین وزارت آموزش و پرورش است.
 

در متن حکم سرپرستی محمد روشنی آمده است:

«با استعانت از درگاه ایزد منان و با عنایت به موافقت شهردار محترم تهران و با امعان نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران منصوب می‌نمایم.

نظر به اهمیت ارتقاء کیفی و کمی سطح سرویس خدمات تاکسیرانی  در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان محترم، ایجاد تحرک بیشتر و پویاتر نمودن اقدامات اجرایی سازمان خصوصاً در شرایط اقتصادی کنونی جهت حمایت از خانواده بزرگ تاکسیرانان شهر تهران، پیگیر موضوعات تخصصی تاکسیرانی و ارائه آموزش‌های لازم در جهت ارتقاء کیفیت رفتار حرفه‌ای تاکسیرانان محترم، ضروری است ضمن هماهنگی کامل با حوزه این معاونت تمامی تلاش مساعی و تجربه خویش را در راستای تحقق آرمان «تهران، شهری برای همه»، جهت دستیابی به اهداف فوق به‌کار گیرید.

از درگاه خداوند منان، توفیق روز افزون شما را خواستارم.

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران»

خبرنگار : ملیکا هاشمی 

۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
کد خبر: 6156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =