۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 6187

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خبر داد

نمایش ٣٥٠ اثر برگزیده هنری در ٧ گالری خانه هنرمندان

نمایشگاه«تهران از منظر هنرمندان» به مدت ۱۰ روز در خانه هنرمندان برگزار می شود
نمایش ٣٥٠ اثر برگزیده هنری در ٧ گالری خانه هنرمندان

شهر: مجموعه همکاری‌های یک سال گذشته مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با هنرمندان در قالب ۱۳ عنوان و مجموعه متفاوت در هفت گالری خانه هنرمندان به نمایش عمومی و مجازی گذاشته شده است.

غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با شهر، درباره نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۳۵۰ اثر کاریکاتور، پوستر، اسکیس و عکس در کنار یکدیگر گردآوری شده اند که حاصل بهترین آثاری است که در یک سال گذشته به سفارش مرکز ارتباطات در موضوعات مختلف شهری سفارش داده شده و برگزیده آن‌ها به اکران عمومی هم رسیده‌اند.

او ضمن اشاره به ورود موج سوم بیماری کرونا و تشدید این بیماری، گفت: این نمایشگاه به صورت مجازی عکاسی و فیلمبرداری شده است و همزمان با انتشار کاتالوگ مکتوب آن و لینک بازدید آن از فردا -٢٤ آبان- همزمان با افتتاح نمایشگاه در اختیار عموم قرار می‌گیرد. 

محمدی با بیان اینکه نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» از جمعه ۲۳ آبان تا ۴ آذرماه قرار بود مورد بازدید قرار بگیرد، هم‌اکنون مجازی شده است، افزود: این نمایشگاه برای هر زمانی می‌تواند از هر جا توسط علاقه مندان به هنر و موضوعات و مسایل شهری و عموم شهروندان مورد بازدید قرار بگیرد. 

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پایان بیان کرد: لینک بازدید مجازی نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان به نشانی Http://tehran.tdaa.ir که از امروز همزمان با افتتاح نمایشگاه، قابل بازدید و مشاهده برای عموم خواهد بود.

به گزارش شهر، «تهران از منظر هنرمندان» گزیده‌ای از مجموعه فعالیت‌های هنرمندان با موضوعاتی پیرامون شهر تهران است که حاصل همکاری‌های مشترک و تنگاتنگ هنرمندان با موضوعات شهری طی یک‌سال گذشته است.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 6187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =