برگزاری مانور برف روبی شهرداری منطقه یک

مانور برف روبی شهرداری منطقه یک با آمادگی کامل  نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در شمال تهران برگزار شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با حضور در مانور برف روبی که به اتفاق مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی ده‌گانه و مدیران حوزه خدمات شهری و نیروهای عملیاتی، در ستاد مرکزی برف روبی شهرداری منطقه یک تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری منطقه یک با جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی دهگانه و مرکزی و استقرار محل اسکان کارگران، آماده بارش های پاییزی و زمستانی شد.

او گفت: با تعیین اعضای ستاد اصلی، مرکزی و نواحی جهت عملیات برفروبی، انجام مستمر جلسات هماهنگی با اعضا، عقد قرارداد تامین ماشین آلات و نیروی انسانی برفروبی با شرکت خودرو سرویس شهر و انجام مذاکره و توافق با سازمان مدیریت پسماند در زمینه تامین ماشین الات تخصصی برفروبی، ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک آماده بارش های آسمانی است.

او گفت: در حال حاضر جانمایی و آماده سازی  ۱۱ سایت اصلی برفروبی نواحی دهگانه و سایت مرکزی منطقه شامل استقرار ۲۰ دستگاه کانکس بعنوان محل استقرار و اسکان اپراتورها، رانندگان و کارگران انجام شده و داربست های مسقف جهت دپوهای سایت های اصلی و کانکس ها به متراژ ۱۴ هزار متر مکعب نصب شده است.

موسوی بیان کرد:۱۲۳ دستگاه ماشین الات شامل کامیون‌های نمک پاش مکانیزه، کامیون‌های تیغه دار، کمپرسی ده چرخ، کامیونت خاور، نیسان وانت، لودر، بیل مکانیکی و ۳۰ پاشنده مکانیزه مجهز به تیغه برفروب تامین و ۱۴۵ نفر اپراتور مجهز و آموزش دیده نیز آماده خدمات رسانی در روزهای برفی هستند.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: ۵۰۰ دستگاه مخزن شن مخصوص در معابر اصلی و فرعی جانمایی و در آن ها ۲۰۰ هزار کیسه شن مخصوص جهت دسترسی شهروندان قرار داده شده است تا در مواقع ضروری و رسیدن نیروهای برف روب اقدام به بازگشایی معبر نمایند و همچنین برنامه ریزی های لازم جهت تهیه حدود ۹ هزار تن مواد یخ زدا شامل شن مخصوص انجام شده که تا کنون ۴ هزار تن تهیه و تحویل منطقه شده است.

۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 6188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =