ضدعفونی روزانه ساختمان های شهرداری منطقه ۱۷ با دستگاه نانوبخار

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۷ از ضدعفونی ساختمان های این شهرداری به صورت روزانه خبر داد و افزود:با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای قطع زنجیره این بیماری ، اقدامات مختلفی صورت گرفته که ضدعفونی روزانه ساختمان های شهرداری منطقه ۱۷ از آن جمله است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، معصومه مهران معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۷ با بیان اینکه همه ساختمان های شهرداری در منطقه به صورت روزانه ضدعفونی می شود گفت:در راستای اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با انتشار ویروس کرونا و با تدبیر شهردار منطقه،ضد عفونی تمامی اتاق های ساختمان های اداری به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر توسط واحدخدمات معاونت توسعه منابع انسانی و با استفاده از دستگاه ضد عفونی کننده مه پاش صورت می گیرد.

او افزود:در همه ساختمان های شهرداری منطقه ۱۷ یک دستگاه نانو بخار که به صورت مه پاش ضد عفونی می کند در اختیار نیروهای خدمات قرار گرفته تا نسبت به ضدعفونی روزانه عمل کنند و امیدواریم با این اتفاق شاهد کاهش ابتلا به ویروس کرونا باشیم.

مهران با بیان اینکه پیش از این تونل مه پاش در ورودی ساختمان شهرداری منطقه ۱۷ نصب شده بود تاکید کرد:برای تامین سلامت شهروندان، مراجعان و کارکنان خدوم منطقه، تونل مه پاش در ورودی ساختمان اصلی نصب شد تا تردد ایمن  با رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق بیفتد.

۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 6206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =