اعضای شورای شهر به همراه  شهردار منطقه ۵ از حریم منطقه بازدید کردند

محمد علیخانی و حسن خلیل آبادی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه محمود کلهری شهردار منطقه ۵ از حریم منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، شهردار  این منطقه در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از حریم منطقه ۵، پتانسیل‌های حریم منطقه برای توسعه گردشگری، توریستی و بوم‌گردی را بسیار ارزشمند و قابل توجه توصیف کرد.

او  در ادامه افزود: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی درحریم منطقه ۵ برای جذب گردشگر و بهره‌مندی مردم از این فضا وجود دارد. این حق مردم است که  بتوانند از این ظرفیت بالقوه، استثنایی و کم نظیر بهره ببرند. با توجه به وجود بقاع متبرک و پتانسیل‌های طبیعی، باید بسترسازی‌های لازم را برای استفاده مردم و همچنین گردشگران خارجی مهیا کنیم.

او بیان کرد: از سرمایه‌گذارانی که طرحی برای ارائه در حوزه گردشگری حریم منطقه ۵ دارند، دعوت می‌کنم در این زمینه فعالیت کنند. با همه توان از این طرح‌ها دفاع می‌کنیم. باید همه تلاشمان را به کار بگیریم که از حریم منطقه حفاظت و حراست کنیم، حفظ و حراست نه به این معنا که رها شده بماند، بلکه به این معنا که اجازه تعرض، ساخت و ساز و تصرف را به کسی ندهیم.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۵ را در این بازدید حسن داننده، مشاور و رئیس دفتر شهردار منطقه، حسین کاملی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و  محمد رضا مقیمی مدیر اداره حریم معاونت شهرسازی منطقه ۵ همراهی کردند.

۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: 6242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =