برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی"یارمهربان" در منطقه۲

معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق شهروندان به مطالعه،ویژه برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته کتابخوانی با بهره گیری از ظرفیت شبکه های مجازی برگزار می شود .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،یوسف مزارعی ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ ، در تشریح برنامه های هفته کتاب و  کتابخوانی گفت : با توجه به شرایط ناشی ازشیوع ویروس کرونا برنامه‌های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی امسال در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
او در تشریح برنامه های هفته کتابخوانی افزود: قصه گویی برای کودکان، برگزاری نشست‌های  مجازی نقد و رونمایی کتاب، دیدار مجازی با نویسنده، مسابقات مجازی  کتابخوانی  با عنوان " یار مهربان" بخشی از برنامه های این رویداد فرهنگی است که با  مشارکت سرای محلات برگزار می شود.
مزارعی افزود: معرفی کتاب های پر فروش سال ، مسابقات زیباترین کتابخانه های خانگی ، نذر کتاب ، کتاب و کودکان ، تهیه موشن گرافی و پادکست های صوتی با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، توزیع کتاب در مراکز فرهنگی کم برخوردار با کمک خیرین فرهنگی  از دیگر برنامه های این هفته است.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ به  برپایی نمایشگاه دائمی و فروش مجازی کتاب  با هماهنگی سرای محله ایوانک اشاره کرد و افزود:دراین نمایشگاه به صورت هفتگی  ۲۰جلد از جدیدترین اثار نویسندگان و انتشارات برتر کشور عرضه می شود و امکان خرید آنلاین با ارسال رایگان برای شهروندان فراهم شده است.

۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 6245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =