تهران میزبان رویداد بین المللی کلیماتون ۲۰۲۰

اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار از علاقمندان دعوت میکند، با ثبت نام در رویداد «کلیماتون» ۲۰۲۰ و خلق ایده‌های تحول‌آفرین و الهام بخش برای چالش تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی، راه‌حل‌های محلی ارائه کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ رویداد بین المللی «کلیماتون»، به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای بین‌المللی محیط زیست شهری، هر ساله در بیش از صد شهر دنیا به صورت همزمان برگزار می‌شود و امسال نیز شهرداری تهران برای سومین بار این رویداد جهانی را با موضوع ایده‌های تحول‌آفرین برای «کاهش گازهای گلخانه‌ای، سازگاری و تاب‌آوری شهری در مواجهه با تغییرات اقلیمی در کلان شهر تهران» برگزار خواهد کرد.

طی این فراخوان اعلام می شود، علاقمندان و دوستداران محیط زیست از تاریخ ۲۶ آبان لغایت ۹ آذر ماه میتوانند از طریق مراجعه به آدرس http://climathon-climate.ir/register/ نسبت به ثبت نام در رویداد بین المللی کلیماتون ۲۰۲۰ اقدام نمایند.

کلیماتون یک برنامه شهر- محور است که مسیر روشنی را برای ایده‌پردازی و تفکر گروهی، تعامل و اقدام ارائه داده و فرصتی برای شهرها و شهروندان جهت خلق و ایجاد ایده‌های محلی برای چالش‌های مشترک آب و هوایی فراهم می‌کند. هسته اصلی این برنامه یک دورهمی ایده‌پردازی است که در هر شهر توسط سازمان دهندگان محلی طراحی می‌شود.

امسال نیز این رویداد بین المللی از سوی شهرداری تهران برگزار می‌شود، که با توجه به شرایط ویژه و حساس انتشار ویروس کرونا، این رویداد بین‌المللی در روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ آذر ماه و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 6282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =