نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان برای بهتر شدن حال شهر و شهروندان است

شهر:محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان در خانه هنرمندان تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد جواد حق شناس در حالی که غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران او را همراهی می کرد، گفت: گرچه در حال و هوای زمانه نگران کننده ای به خاطر کرونا هستیم و  باید فاصله اجتماعی رعایت شود اما  این نمایشگاه با اینکه ظرفیت بالایی برای بازدید همشهریان داشت برای سلامتی انها  از طریق  فضای مجازی برگزار شده و فرصت دیدار را فراهم می کند .
او ادامه داد: امروز شاهد تلاش صدها هنرمند عکاس نقاش کارتونیست و تصویرگری هستیم که دغدغه خود را برای بهتر شدن زیست در تهران با شما به اشتراک گذاشتند. امیدوارم بتوانیم از آثار هنرمندان با زیبایی های تهران بیشتر آشنا شویم و با  مشکلات شهر دقیق تر روبرو شویم. 
عضو شورای شهر گفت: نگاه هنرمندانه توانسته مشکلات را برای تصمیم سازان در مدیریت شهری و حوزه سیاست گذاری به نمایش بگذارد تا انها بتوانند تصمیمات درست تری در کورد مشکلات داشته باشند.این نمایشگاه برای بهتر شدن حال شهروندان و شهر است .

این نمایشگاه از ۲۳ آبان تا ۴ آذر در  خانه هنرمندان تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شده و شامل مجموعه کارگاههای هنری  شهرداری تهران در یک سال گذشته است که با رویکرد نگاه هنری به معضلات و موضوعات شهری تهران برپا شده است.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: 6289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =