انتقال چالش های شهر از زبان هنر به مردم باید ادامه دار باشد

شهر: مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیر کل حوزه شهردار تهران در جریان بازدید از نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» در خانه هنرمندان تهران گفت: استفاده از زبان رسا و موثر هنر برای بیان و انتقال مشکلات شهر، مسیری است که باید ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار شهر، مصطفی کاظمی گفت: فرصتی دست داد از این نمایشگاه که به همت همکاران مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری برگزار شد بازدید کنم. این نمایشگاه شامل بخش های کاریکاتور ،کارتون، عکس، مجموعه اسکیس های معماری و شهرسازی بود.
کاظمی گفت: موضوعاتی که در نمایشگاه به خصوص در بخش عکس و کارتون در معرض دید قرار گرفته موضوعات مهم و چالشی است .بعضی از موضوعات از گذشته چالشی بوده اما اینکه از زبان هنر بتوانیم استفاده کنیم و این مسائل را به مردم انتقال دهیم زبان رسا وموثری است و باید این مسیر ادامه پیدا کند، مطلبی که برای انتقال آن نیاز  به ساعت ها گفتگو وجود دارد  با یک تصویر و کاریکاتور بیان می شود. ضمن اینکه همان طور که چالش ها را بیان می کنیم باید راهکار حل موانع را نیز بیان کنیم.

کاظمی گفت: همکاران باید بتوانند از گفتگوی دو طرفه هنر استفاده کنند و این فضا فراهم شود که مردم نیز بتوانند از مسایل شهری عکس بگیرند و ما دیدگاه شهروندان را نیز داشته باشیم.

این نمایشگاه از ۲۳ آبان تا ۴ آذر در  خانه هنرمندان تهران به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شده و شامل مجموعه کارگاههای هنری  شهرداری تهران در یک سال گذشته است که با رویکرد نگاه هنری به معضلات و موضوعات شهری تهران برپا شده است.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
کد خبر: 6293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =