مشکلات اجرای پروژه‌های محله‌محور باید حل شود

شهردار منطقه۵ گفت: مشکلات اجرای پروژه‌های محله محور باید حل شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری در جلسه هم‌اندیشی شهردار با دبیران کارگروه‌های تخصصی شورایاری منطقه۵ گفت: در اهمیت پروژه‌های محله محور تردید نیست. مردم پروژه‌های محلی را متعلق به خودشان می‌دانند. در اجرای پروژه‌های محله محور موانع و مشکلاتی هم وجود دارد که باید برطرف شود. برای پیشبرد سریعتر پروژه‌های محله‌ محور باید تمام تلاشمان را بکنیم.

 او افزود: منطقه۵، ظرفیت‌های بالایی دارد و به تبع آن مشکلاتش هم به همین میزان بالا است. ظرفیت شورایاران به ‌عنوان ناظران و مشاوران دلسوز و کاردان بسیار ظرفیت مهمی است. مدیریت شهری هم باید این فرصت را مغتنم بشمارد و همکاران ما از این فرصتی که به‌دست آمده به‌خوبی استفاده کنند.

کلهری خطاب به شورایاران گفت: باید با یک تعامل سازنده و راهبردی پیشنهادهای مفید را در بحث‌های فنی بررسی کرده و با یک جمع‌بندی به سمت اجرا پیش برد. تمام مراحل فنی هر پیشنهادی به طور کامل بررسی شود.

شهردار منطقه به طرح تفصیلی محله کن اشاره کرد و گفت: اگر قرار است بافت یک محله را حفظ کنیم نباید هزینه‌های آن بر عهده مردم باشد. مدیریت و حاکمیت هم بخشی از این هزینه را متقبل شود. در تلاش هستیم که این امتیازها به مردم محله کن برسد. ما طرف مردم هستیم و هر کاری از دستمان برآید برای مردم انجام می‌دهیم.

شهردار منطقه۵ گفت: شناسایی و رفع آبگرفتگی‌ها و جزو اولویت های اول منطقه است. آبگرفتگی معابر، منازل و گلوگاه ها با کار عمرانی خوب برطرف شود. در این زمینه، شورایاران نقاط آبگیر را به کارگروه عمرانی اطلاع دهند تا بارفع آن شرایط بهتری  برای مردم و مسافران فراهم شود.

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 6318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =