خبر خوب شهرداری برای زنان خانه‌دار

شهردار منطقه ۶ تهران از درآمدزایی برای زنان سرپرست خانوار از طریق سامانه سراهای محله خبر داد و گفت: شهرداری از کسب و کارهای خانگی حمایت می کند

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶  ،تورج فرهادی  شهردار این منطقه  درباره درآمدزایی شهرادری برای زنان سرپرست خانوار اظهارداشت: با حمایت اداره رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی منطقه قصد داریم از کسب و کارهای خانگی حمایت کنیم. به عنوان نمونه، چندین بانوی سرپرست خانوار ساکن هر محله در کارگاه تولیدی پوشاک فعال می‌شوند و اطلاع‌رسانی می‌شود تا هم محله‌ای‌ها به این بانوان سفارش تعمیر یا دوخت لباس دهند.

فرهادی ادامه داد: از طرفی درحال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم با توجه به شرایط خانه‌نشینی اجباری در پی شیوع کرونا، خدمات در حوزه‌های دیگر را هم پوشش بدهیم به طوری که هم سرگرمی در منازل ایجاد شود و هم درآمدزایی برای شهروندان داشته باشد.

شهردار منطقه۶ تهران افزود: بسته به نوع درخواست‌هایی که هم محلی‌ها از ما دارند، نیازسنجی می‌شود. در کنار آن توانمندی شهروندان را هم در نظر می‌گیریم. به عنوان مثال فردی که توانایی منجوق‌دوزی دارد در سامانه سرای محله ثبت و اطلاع‌رسانی می‌شود و اگر سفارش کار در این زمینه وجود داشته باشد به منجوق دوز ارجاع داده خواهد شد.  

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 6321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =