تاکید شهردار منطقه ۲ بر تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان

شهردار منطقه ۲ در بازدید میدانی از ناحیه۶ که جمعی از معاونین و مدیران شهری این منطقه حضور داشتند بر ارتقای کیفی خدمات و تسریع در رسیدگی به درخواست های شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حسن رحمانی، با بیان اینکه  بازدید های میدانی منظم از سطح محلات، به منظور احصاء مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه های شهری انجام می شود، گفت: بهبود شرایط موجود در محلات علی الخصوص در حوزه نگهداشت شهری که مورد تاکید خاص و ویژه مدیریت ارشد کلانشهر تهران است به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان دراولویت مدیریت شهری قرار دارد.
او در ادامه افزود: نگهداشت از مهمترین وظایف مدیریت شهری محسوب می شود که در قالب لکه گیری، رفت و روب، فضای سبز و لایروبی انهار به صورت مستمر در حال اجراست.
رحمانی تصریح کرد: با رفع بخشی از مشکلات محله ها می توانیم حس تعلق شهروندان به محل زندگی را تقویت کرده و بستر مشارکت آنها دراداره شهر را فراهم می کند.
شهردار منطقه ۲ پس از بازدید میدانی، در نشست مشترک که با حضور شهردارو روسای ادارات ناحیه ۶ برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد ناحیه  و مشکلات موجود در محلات، بر افزایش کیفی سطح خدمات و ارتقاء رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.
 

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 6322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =