«دانایی و مانایی» در قلب طهران با هفته کتاب و کتاب‌خوانی

علی‌محمد سعادتی از برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی در شهرداری منطقه ۱۲ با شعار «دانایی و مانایی» خبر داد که با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه منطقه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۴ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲ آذرماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت، از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به همین مناسبت خبر داد.

او با بیان این مطلب که هفته کتاب و کتاب‌خوانی یادآور اهمیت قلم و نگارش فرهنگ، تمدن و دانش است که پاسداشت از آن به عهده همه افراد جامعه است، گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی به همت اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ در حال برگزاری است و برنامه‌های مختلفی با همین موضوع در این هفته پیش‌بینی شده است.

سعادتی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه ویژه‌برنامه‌های مناسبتی در کشور افزود: امسال هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار «دانایی، مانایی» به صورت مجازی و با مشارکت شهروندان نواحی و محلات ۱۴گانه قلب طهران برگزار می‌شود.

او درباره روش‌های ارتباطی شهروندان برای شرکت در برنامه‌ها گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند با اداره فرهنگی منطقه تماس بگیرند و اطلاعات لازم در این زمینه به آنها داده خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به برخی از این برنامه‌ها توضیح داد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده و در حال اجرا در هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه حافظ‌خوانی ویژه دانش‌آموزان، مسابقه شاهنامه‌خوانی، مسابقه برای معرفی‌کردن زیباترین کتابخانه محله در سطح محلات، مسابقه کتابخوانی صحیفه سجادیه، با تمرکز روی دعای هفتم صحیفه سجادیه و اهدای کتاب به علاقه‌مندان است که در نواحی ۶گانه در حال برگزاری است.

۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 6332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =