محدودیت های ساعتی در تهران جوابگو نیست

شهر: سخنگوی شورای شهر تهران درباره محدودیت های از ابتدای آذر ماه در تهران گفت : سابقه اعمال محدودیت ها نشان داده که تعطیلی های ساعتی در تهران اجرایی نمی شود و تدریجا تق و لق می شود. دستگاه ها باید هر چه سریعتر پیش بینی های لازم برای تعطیلی کامل تهران را در انجام دهند.

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره اعمال محدودیت های تهران از ابتدای آذر گفت: سابقه نشان داده است محدودیت های ساعتی چندان موثر نیست و به صورت جدی اعمال نمی شود.همین الان که ساعت کار را تا ۱۸ اعلام شده است  هنوز در سطح شهر به درستی اجرایی نشده است.

او ادامه داد: ظاهرا بعضی از وزارت خانه ها درباره تعطیلی کامل نگرانی دارند. باید این دستگاه ها پیش بینی های لازم را انجام دهند تا بتوانند پیامدهای منفی آن را تا حد ممکن کنترل کنند و در نهایت برای تعطیلی تصمیم گیری شود.

اعطا گفت: خیلی وقت است که ما این موضوعات و تعطیلی تهران را مطرح می کنیم اما به هر ترتیبی به آن عمل نشده است.

سخنگوی شورای شهر درباره دلیل مخالفت با این تعطیلی گفت: ممکن است مخالفت با تعطیلی از سوی برخی از وزارتخانه ها و نهادها باشد که نگرانی دارند. اگر رئیس جمهور هم شخصا مخالف نیست نشان می دهد مخالفت از سوی برخی دستگاه ها است که در این صورت باید سریعا برای پیامدها پیش بینی و عمل کنند چراکه پیش بینی از افزایش آمار خیلی نگران کننده است و چشم اندازی هم برای واکسن و کاهش وجود ندارد.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 6352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =