۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 6385
استقرار ١٥ سایت مرکزی و فرعی شن و نمک در منطقه ٥

شهر: شهردار منطقه ٥ از اتخاذ تمهیدات و تهیه تجهیزاتی خبر داد تا شهروندان در موقع بارش برف فقط لذت ببرند و نگران بسته شدن راه ها یا یخبندان احتمالی نباشند.

به گزارش خبرنگار شهر محمود کلهر ، شهردار منطقه ٥ در حاشیه بازدید صبح امروز از مانور خودروهای برف روب و امدادی در شرایط بارانی در این منطقه ۵ در پارکینگ شماره یک‌ پارک ارم به خبرنگاران گفت: توپوگرافی منطقه ۵ و سابقه بارش های سنگین برف ما را بر آن داشت با توجه به پیش بینی ها ، آمادگی خود را با برف های سنگین بسنجیم به همین جهت طی مانوری ماشین آلات برف روبی را مرور و بررسی کنیم و این کار با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند انجام شده و خوشبختانه حداکثر نیاز منطقه برای مقابله با عوارض ناشی از بارندگی های احتمالی را فراهم کرده ایم .

به گفته او به لحاظ تجهیزات اعم از خودروی های سنگین و سبک و حتی در رمپ ها و معابر باریک با پیکاپ شن پاشی عملیات برف روبی و شن پاشی انجام می شود تا مردم در موقع برف فقط لذت ببرند و نگران بسته شدن راه ها یا یخبندان احتمالی نباشند.

او با بیان این که امسال با یک هم افزایی به استقبال بارش ها می رویم، گفت: در صورت بروز هر مشکلی شهروندان می توانند با سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ تماس بگیرند. در ضمن طی تماس با شهرداری منطقه ۵ و نواحی می توانند مشکلات احتمالی را گزارش کنند. همچنین با توجه به استقرار دوربین های ترافیکی از آنجا هم به طور کامل همکاران ما رصد می کنند تا اگر آب گرفتگی بود در حداقل زمان آن را برطرف کنیم.

او درباره استقرار مخازن شن و نمک هم در معابر گفت: علاوه بر سایت مرکزی،  ۱۴ سایت فرعی هم مستقر کرده ایم و در تمام مسیرها و بزرگراه ها و مخصوصا قسمت شمالی شهر این کیسه ها مستقر هستند تا شهروندان هم بتوانند در کوتاه ترین زمان از آن استفاده کنند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: 6385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =