هایپر پسماند خشک الگویی برای تفکیک از مبداء در محلات شهر تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹ و شورایاران از محله عبدل آباد بازدید میدانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران  ضمن بازدید از محل تخریب پاساژ توحید و بازگشایی معبر شکوفه  از مدیریت شهری منطقه قدردانی کرد و گفت: اجرای این طرح نیاز چندین ساله شهروندان را برآورده کرده، بار ترافیکی این محدوده و منطقه را کاهش داده و رضایت مندی اهالی را به ارمغان آورده است.
او سپس از عملیات اجرایی تعریض و رفع معضل ترافیکی خیابان سبلان، مناسب سازی و آسفالت کوچه های پامچال و اصلاح هندسی و ایجاد میدانگاه در خیابان انقلاب مقابل پایانه شهید سروری بازدید کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از اولین هایپر پسماند خشک کشور در این منطقه آن را طرحی پایلوت برای سایر مناطق دانست و افزود: نمونه این طرح می تواند در دیگر محلات منطقه و شهر تهران راه اندازی شده تا علاوه بر کمک به جمع آوری پسماندخشک و تفکیک از مبداء، نیازهای  شهروندان نیز با خرید از این مکان برطرف شود.
در این بازدید علی توکلی شهردار منطقه نیز درخصوص اهمیت تعریض خیابان سبلان و رفع مطالبه چندین ساله اهالی این معبر در رفع معضل ترافیکی آن صحبت کرد.
به گفته توکلی طی پیگیری های صورت گرفته و با اقدامات حقوقی ملک معارض واقع در این خیابان تخریب ومعبر باز شد. ضمن اینکه با توجه به قرارگیری ساختمان ستاد مدیریت بحران درخیابان سبلان این اقدام اهمیت بسزایی در  تسریع خدمات رسانی و تردد خودروهای امدادی در مواقع  بحرانی  دارد.
این مسئولین درحاشیه این بازدید در رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی بین افراد کم برخوردار، اقشار آسیب‌دیده از کرونا در سرای محله عبدل آباد حاضر شده  و از خیرین و شورایاران به پاس این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه تقدیر کردند.
 

۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 6386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =