۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 6390
استودیو ۲ افتتاح شد

شهردار منطقه۲ گفت: راه اندازی  استودیو ۲ ، به عنوان یکی از ظرفیت های اطلاع رسانی  و آگاه سازی ، حرکتی در مسیر شفاف سازی و  تحقق شعار شهرداری تهران در ایجاد "تهران شهری برای همه "است .

  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،  حسن رحمانی ، در آئین افتتاح و بهره برداری استودیو ۲ که  با حضور ،رئیس  و معاونین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد گفت: در دنیای امروز، ارائه داده و اطلاعات صحیح موجب افزایش دانش و آگاهی شهروندان می شود. برهمین اساس با تولید محتوا می توانیم ارتباط موثری بین سازمان و شهروندان را فراهم کنیم.

او افزود:  یکی از روش هایی که می تواند برای تغییر نگاه شهروندان به شهر کمک کند بازگو کردن دیدگاه ها و نظرات آنها ،چالش ها و مشکلات محلات و همچنین دغدغه ها وسیاستهای مدیریت شهری است و راه اندازی استودیو ۲ فرصتی است تا شهرداری به عنوان نهاد اجتماعی ،تمامی ظرفیت ها و خدمات خود را به شهروندان اطلاع رسانی کند و با ایجاد این ارتباط دوسویه مشارکت شهروندان را درشهر فراهم کرده و شاهد ارتقای فرهنگ شهروندی باشیم.

او با اشاره به اینکه استودیو ۲ با هدف استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های روابط عمومی در تولیدات رسانه ای راه اندازی شد،افزود:تشکیل شبکه رسانه ای در شهرداری منطقه۲ از اقدامات حوزه روابط عمومی است و دراین شبکه از تمام ظرفیت های لازم شامل رسانه های مکتوب،رسانه های سایبری،رسانه های مجازی و رسانه های صوتی برای ارتباطات استفاده شده است.

رحمانی راه اندازی استودیو ۲ را تکمیل  شبکه رسانه ای روابط عمومی منطقه دانست و افزود: این استودیو  از قابلیت و توان تولیدات محتوای رسانه ای ،قابل انتشار در رسانه ها و فضای مجازی دارد و این فرصت را فراهم کرده است تا با بهره گیری از ظرفیت های داخلی روابط عمومی ،وظیفه اطلاع رسانی و برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان را به طور صحیح و تخصصی انجام  شود. شهردار منطقه۲ افزود:  امید می رود با استفاده حداکثری ظرفیت های رسانه ای و تولید محتوا در بحث آموزش شهروندی و همچنین حقوق شهروندی ، در مسیر سیاست های مدیریت شهری  و تحقق شعار "تهران شهری برای همه"  حرکت کنیم.

غلامحسین  محمدی ،مشاور شهردار  و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز دراین مراسم بااشاره به اینکه بزرگترین دستاورد مدیریت شهری موضوع تغییر ریل مدیریت شهر است ،گفت: رویکرد حفظ زیست شهر،کاهش هزینه هاو تحقق درآمدهای پایدار، عدالت اجتماعی و  مباحث اجتماعی و فرهنگی از  رویکرد مدیریت شهری است که برای رسیدن به این الگوی حکمرانی خوب نیازمند گفتمان شهری هستیم.

او به  ایجاد شهر ارتباطی به عنوان یکی از برنامه ها و رویکردهای مدیریت شهری اشاره کردو  گفت: شهر ارتباطی ،شهری است که گفتگوی دوسویه ،بالغ و رشد یافته بین شهروندان،مسئولین و سیاستگذاران شهری است  و در صورت ایجاد ارتباط دوسویه است می توانیم نگاه نردم را تغییر بدهیم .

محمدی با بیان اینکه  در شهر ارتباطی ،ارتباطات به صورت  شفاف و پاسخگویی است  گفت: برای رسیدن به شهر ارتباطی ،نیاز داریم تا از تمام شریان های ارتباطی با مردم گفتگو کنیم و در عصر کنونی ،ضروری است این مسیرهای ارتباطی را افزایش دهیم . محمدی راه اندازی این استودیو را اقدامی برای توسعه مسیرهای ارتباطی برشمرد و گفت: امید می رود با آغاز فعالیت این مجموعه ،با محتوای کیفی که تولید می شود برای شهرداری و شهروندان ثمرات ارزنده ای به ارمغان بیاورد.

۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 6390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =