افزایش ۴۴ درصدی پذیرش مددجو در مددسرای خاوران منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: میزان مراجعه و پذیرش مددجو در مددسرای خاوران همزمان با کاهش دما و بارشهای پاییزی ۴۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: این مددسرا در شب های عادی میزبان ۳۸۰ نفر است ولی با توجه به کاهش دما در شبهای گذشته ۵۵۰ نفر در این مددسرا پذیرش شده اندکه نشان دهنده افزایش ۴۴ درصدی میزان پذیرش است.

به گفته او، تمام شیوه نامه های بهداشتی برای قطع زنجیره کرونا  همچون ماه‌های گذشته در این مرکز رعایت و مددجویان پیش از پذیرشبا اسکن‌های حرارتی تب سنجی می شوند.

او به اقدامات پیشگیرانه در مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: غربالگری مددجویان و توزیع ماسک و دستکش بین آنها پیش از ورودبه گرمخانه و نصب مواد ضدعفونی کننده در فواصل مناسب خوابگاه به منظور استفاده  مددجویان از جمله این اقدامات است.

مختاری اضافه کرد:  زمان پذیرش این مرکز از ساعت ۱۸ تا ۳ بامداد است و هر مددجو تا هر زمان که بخواهد می تواند در مددسرا بماند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد کارتن خواب، مراتب را به ۱۳۷ اطلاع دهند تا با حضور مددکاران شهرداری تهران نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه ها اقدام شود.

۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 6415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =