بهبود کیفیت سیما و منظر شهری با نقاشی و رنگ آمیزی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ گفت: در راستای طرح ویژه نگهداشت شهر، رفع آلودگی‌های بصری، کنترل و زیباسازی احجام و مبلمان و منظر شهری به طور مستمر در دستور کارمعاونت قرار دارد

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه اظهار داشت : بی شک ایجاد منظری مناسب و در خور شهروندان یکی از اصلی‌ترین وظایف اداره زیباسازی است که لازم است بطور مستمر و با حساسیت ویژه‌ای انجام شود.

او افزود: ارتقای کیفیت محیطی را به دوصورت می‌توان در شهر افزایش داد؛ راه‌کار اول آرام سازی محیطی و راه‌کار دوم تزریق رنگ به شهر است.

علی بخشی ادامه داد با نظارت مستمری که به صورت روزانه از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه به عمل می‌آید، نسبت به پاکسازی و رنگ‌آمیزی جداره‌ها اقدام می شود و همچنین نقاشی‌های دیواری و احجام فرسوده سطح محدوده نیز مرتبا مرمت و بازسازی می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه  منطقه هدف از این اقدام را آراستگی سیمای عمومی شهر و ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان و دمیدن روح تازه به خیابان های دانست و گفت: هدف از انجام این اقدامات حذف آلودگی‌های بصری، آراستگی منظر شهر و ارتقای زیبایی نمای شهری است.

۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 6443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =