ترسیم دیوارنگاره اولین شهید مدافع حرم منطقه ١٩

نقاشی دیواری تصویر شهید سجاد زبرجدی بر دیوار ملک واقع در حاشیه بزرگراه شهید تندگویان اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٩، علی توکلی شهردار منطقه با بیان اینکه شهید سجاد زبرجدی نخستین شهید مدافع حرم این منطقه است، گفت: این دیوارنگاره  باهدف تداعی  یاد و خاطره این شهید معزز، بر دیوار ملک مشرف به بزرگراه شهید تندگویان(در محله شهرک بستان) با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران نقاشی می شود.
توکلی همچنین از رنگ آمیزی و نورپردازی میدان شهید محمود بهلولی در محدوده ناحیه سه خبر داد و گفت:  نورپردازی  این میدان با استفاده از پروژکتورهای RGB ضمن کمک به زیباترشدن نمای  میدان، باعث آرامش بصری شهروندان در ساعات شب می شود.
شهردار منطقه ادامه داد: در راستای نگهداشت شهر و حذف نازیبایی های بصری نیز نزدیک به ٢ هزار متر مریع از دیوارهای بدمنظر  در بوستان های ولایت و شقایق و همچنین بلوارهای شهید ورامینی و علامه عسگر پاکسازی شد. در همین راستا ٢٨٠ متر مربع از دیوار ضلع شمالی بوستان شهدای نعمت آباد نیز رنگ آمیزی و نقاشی شد.
این مسئول در ادامه به اجرای تبلیغات محیطی به مناسبت هفته بسیج اشاره وبیان کرد: با توجه به آغاز این هفته، ٢٠٠ متر مربع بنر با مضامین فرهنگی متناسب با هفته بسیج در نقاط پرتردد منطقه نصب شده است.
 

۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: 6452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =